Meer conversie nodig?

Wil je een product vaker verkopen? Of ben je op zoek naar meer klanten voor je dienst? Zorg er dan voor dat jouw boodschap de juiste mensen weet te bereiken. Breng je doelgroep in kaart en start direct met het verhogen van conversies, websitebezoekers en engagement.

Meer conversie nodig?

Wil je een product vaker verkopen? Of ben je op zoek naar meer klanten voor je dienst? Zorg er dan voor dat jouw boodschap de juiste mensen weet te bereiken. Breng je doelgroep in kaart en start direct met het verhogen van conversies, websitebezoekers en engagement.

Het behalen van meer conversies voor je dienst of product kan op verschillende manieren.

Bekijk hier onze online mogelijkheden.

Google advertising

Maak gebruik van Google advertising als je het volgende wilt bereiken met je conversies:

  • Jouw bedrijf op de toppositie bij een zoekresultaat in Google?
  • Meer bezoekers op jouw website?
  • Naamsbekendheid via display banners online?
  • En nog veel meer!

Social media advertising

Social media advertising is interessant als je het volgende uit je conversies wilt halen:

  • Meer betrokkenheid bij je merk, product of dienst?
  • Meer aankopen of leads?
  • Je doelgroep bereiken met zinvolle content?
  • En nog veel meer!

Google advertising

Door een goede campagnestructuur in combinatie met een passend budget zorg je ervoor dat jouw pagina door de juiste mensen gevonden wordt met Google advertising. Maar je wilt natuurlijk niet te veel geld uitgeven, of budget kwijtraken aan kliks die niets opleveren! Wij helpen je daarom graag met het opzetten en analyseren van een meesterlijke campagne, zodat jij je kan focussen op waar je echt goed in bent. Interesse om gevonden te worden? Zoek dan niet verder!

Bekijk de mogelijkheden

Google Search

Door het gebruik van Google Search is het mogelijk om te adverteren op specifieke zoektermen. Na het aanmaken van een campagne zal de advertentie met het hoogste bod en de meeste kwaliteit bovenaan de pagina komen te staan. Adverteren met Google Search kan veel voordelen met zich meebrengen. Jaarlijks worden er via Google zo een 3,5 miljard zoekopdrachten uitgevoerd over de hele wereld. Veel klanten zullen dus via Google jouw website bezoeken wanneer je een goede advertentie structuur gebruikt en bovenaan de zoekpagina komt te staan.

Google Display

Bij Google Display Advertising wordt er door middel van data en zoekgedrag van jouw doelgroep geadverteerd op basis van grafische vormen. Zo zijn Display banners boven, aan de zijkant of onderaan een website te vinden. Display advertenties zijn ideaal om in te zetten voor de naamsbekendheid en conversies van jouw bedrijf. Wie wilt dat nou niet?

Google Shopping

Met Google Shopping zoekt Google door verschillende webwinkels naar het product dat een gebruiker probeert te vinden via de zoekbalk. Google vergelijkt de resultaten en de prijzen van een product om de gebruiker te helpen bij het maken van een aankoopbeslissing. Jij kan jouw producten in de Google Shopping resultaten laten verschijnen door daar op te adverteren. Een unieke kans om je producten te laten zien aan mensen die daar ook daadwerkelijk naar op zoek zijn.

Overige

Google is wel de grootste, maar natuurlijk niet de enigste zoekmachine die we kennen. Ook zoekmachines als Bing en Yahoo kunnen gebruikt worden om op te adverteren. En wat dacht je van zoekmachines uit specifieke niches? Sites zoals Tripadvisor bieden de mogelijkheid voor onder andere restaurants om door middel van advertenties bezoekers aan te trekken. Vraag gerust meer informatie op over het adverteren op een van deze netwerken.

Social media advertising

Tegenwoordig is social media niet meer weg te denken uit ons dagelijkse beeld. Social media advertising is daarom de juiste manier om specifieke doelgroepen te bereiken. Diverse sociale media zoals Facebook, Instagram en LinkedIn bieden de mogelijkheid om te adverteren op hun platformen. Het is op deze platformen mogelijk om een specifieke doelgroep te targeten waardoor je geen onnodige kosten maakt.

Bekijk de mogelijkheden

Facebook

Op Facebook kunnen wij nauwkeurig targeten op onder andere demografische gegevens, interesses en gedrag. Campagnes kunnen geoptimaliseerd worden voor verschillende doeleinden. Of het nu gaat om het genereren van meer leads of het stimuleren van de hoeveelheid conversies, voor alle doelstellingen zijn unieke strategieën mogelijk. Daarnaast biedt Facebook verschillende mogelijkheden om je boodschap goed over te brengen. Of het nou gaat om carrousel advertenties, video’s of slideshows, bij Facebook zit je goed!

Instagram

De gebruikers op Instagram zijn actief, heel actief, voornamelijk bij gebruikers onder de 35 jaar. Normaal gesproken zijn gebruikers tussen de 18 en 35 jaar erg lastig om te bereiken, Instagram is daarom goud waard voor bedrijven met een wat jongere doelgroep. 60% van de gebruikers logt elke dag in op Instagram met een gemiddelde tijd van tussen de 50 en 60 minuten per dag. Genoeg tijd dus om met pakkende advertenties je doelgroep te bereiken. Klaar om aan de slag te gaan met feedposts, stories en Instagram reels?

LinkedIn

Business to business bedrijven zien vaak 80% van hun social media leads via LinkedIn binnenkomen. Niet gek aangezien 50% van B2B kopers LinkedIn gebruiken bij hun aankoopbeslissing. Een uitgelichte kans dus voor bedrijven om via LinkedIn leads, conversies en aankopen te genereren. LinkedIn is het ideale platform om die nieuwe collega of klant binnen te halen bij je bedrijf!

Overige

Niet alleen Facebook, Instagram en LinkedIn bieden een platform om op te adverteren. Ook op andere sociale media zoals onder meer TikTok, Snapchat, Pinterest en Twitter is het mogelijk om te adverteren. Vraag gerust meer informatie op over het adverteren op een van deze netwerken.

Veel gestelde vragen

Wat heb ik nodig?

Heb je al een account om mee te adverteren? Dan hebben wij alleen nog toegang nodig tot dit account. Afhankelijk van welke kanalen we gaan gebruiken sturen wij instructies naar je toe om ons eenvoudig toegangsrechten te geven.

Wat kost een marketing campagne?

De kosten van een online marketing campagne hangen af van verschillende factoren. Welk medium wordt er ingezet? Wat is de doelgroep? En wat is het doel van de campagne? Voordat wij aan de slag gaan met het opzetten van jouw online marketing campagne geven wij advies over het in te zetten budget.

Hoe gaan we te werk?

We beginnen met het bespreken van de doelen en geven daar een bijpassend advies op. Wanneer we tot een strategie zijn overeengekomen gaan we aan de slag met de campagne(s). De resultaten communiceren we tijdens een vast contactmoment, meestal telefonisch. Tijdens dit contactmoment laten we een rapportage zien met de behaalde resultaten. Aan de hand van deze resultaten wordt geoptimaliseerd zodat het rendement van de campagne omhoog gaat. Daarnaast is het contactmoment goed om eigen input of feedback met ons te delen.

Hoeveel nieuwe conversies krijg ik?

Helaas hebben wij (tot op heden) geen glazen bol om in de toekomst te kijken ;). Wel kunnen we je verzekeren dat jouw advertentiebudget nauwkeurig geïnvesteerd wordt. Door voortdurend te analyseren en optimaliseren doen wij ons uiterste best om de beste resultaten te behalen.

Laten we samenwerken

Zie jij een samenwerking met ons zitten? Of ben je simpelweg opzoek naar meer informatie? Fijn! Wij komen graag met je in contact om te bespreken wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen. Kom anders een langs op ons kantoor in Purmerend!

1 + 12 =

Adres

Stationsweg 22G, 1441EJ
Purmerend

Email

info@2youmarketing.nl

Logo website 2you marketing

Groeien in jouw sector? 2you marketing is de creatieve marketing partner die MKB en organisaties helpt te groeien dankzij slimme marketingstrategieën.

CONTACT

+31 (0)6 36505577

info@2youmarketing.nl 

Spinnekop 2-3 (kantoor 2H),
1444 GN, Purmerend

Copyright © 2022 2you marketing – All Rights Reserved  |  Privacy verklaring  |  Cookiebeleid